Ανάθεμα, ο Ivan Moody δεν αποσύρεται καθόλου από το Metal

Five_Finger_Death_Punch_-_Ivan_Moody

Γεια σου, θυμάσαι όταν ο τραγουδιστής των Five Finger Death Punch, Ivan Moody, έσυρε τα παιδιά του στη σκηνή σε ένα πρόσφατο show και ανακοίνωσε ότι θα το έκλεινε όταν επρόκειτο για το heavy metal; Ακούστηκε τελικό, σωστά; Λοιπόν θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα γιατί αποδεικνύεται ότι δεν πάει πουθενά καθόλου.

Χρειάστηκε μόνο μια εβδομάδα, αλλά ο Moody ανακάλεσε την ανακοίνωση συνταξιοδότησής του απαντώντας σε ερώτηση θαυμαστών σε μια ζωντανή ροή στο Instagram. Αν και η αρχική ανάρτηση είναι εκτός λειτουργίας, ένας λογαριασμός YouTube ανέβασε ξανά τις ερωτήσεις και απαντήσεις, τις οποίες μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω.

«Όχι, δεν φεύγω», είπε. «Ήθελα να σας ενημερώσω όλους». 

Προφανώς η ανακοίνωση ήταν μια απόφαση της στιγμής και ζήτησε συγγνώμη από τους θαυμαστές και τους συμπαίκτες του.

«Πραγματικά κάθισα αναπαυτικά τις τελευταίες μέρες και τα κατάλαβα όλα. Και πρώτα θέλω να ζητήσω συγγνώμη. το κάνω. ζητώ συγγνώμη. Ζητώ συγγνώμη γιατί η μουσική είναι το μόνο που έχω, και δεν νομίζω ότι, για παράδειγμα, τα παιδιά μου θα με σεβόντουσαν μακροπρόθεσμα αν σταματούσα να κάνω αυτό που με έφερε εδώ. Δεν νομίζω ότι οι φίλοι μου θα μου μιλούσαν. Προφανώς δεν μου έστειλαν μήνυμα, όχι αυτά που ήλπιζα.

«Οι συμπαίκτες μου στο συγκρότημα αξίζουν καλύτερα. Ο Zoltan [Bathory] αξίζει την καρδιά μου και έχει κερδίσει το σεβασμό μου ξανά και ξανά. Μπορεί να είναι και το αίμα μου. Αξίζεις το καλύτερο, δεν υπάρχει αμφιβολία για αυτό».

Δεν είναι η πρώτη φορά που αυτός ο τύπος λέει κάτι και μετά κάνει πίσω. Εγκατέλειψε  το συγκρότημα , πήρε  πίσω αυτή τη δήλωση , μόνο για να ανακοινώσει ότι εγκαταλείπει το συγκρότημα  στη μέση του σόου μόλις λίγους μήνες αργότερα . Ποιος ξέρει λοιπόν τι συμβαίνει στην πραγματικότητα και τι όχι σε αυτό το σημείο;

Είτε έτσι είτε αλλιώς, ο μάγκας πρέπει απλώς να καταλάβει τι θέλει να κάνει και να το κάνει. Αν δεν ασχολείται πια με το metal, απλά πήγαινε και κάνε ό,τι θέλεις.

The post Ανάθεμα, ο Ivan Moody δεν αποσύρεται καθόλου από το Metal εμφανίστηκε πρώτα στο MetalSucks .

διαβάστε περισσότερα στην πηγή https://www.metalsucks.net/2022/10/26/damn-it-ivan-moody-isnt-retiring-from-metal-at-all/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Iron Maiden στην Ελλάδα

Βοηθήστε στην καταπολέμηση του εθισμού στα οπιούχα παίρνοντας το άλμπουμ του συγκροτήματος Philly Area

Πρεμιέρα βίντεο: Embrace Darkness at Night στο "Credo Certainly Not Tomorrow"